Subject: FW: Rapla maakond, Märjamaa vald, Orgita küla Märjamaa-Ringuta KP investeering IP4438
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 11:00:10 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/2344-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Pärn Kuno <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 19, 2024 9:02 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Rapla maakond, Märjamaa vald, Orgita küla Märjamaa-Ringuta KP
investeering IP4438

Tere.

Edastan ettepanekute alusel korrastatud projekti kooskõlastamiseks.

Kuno Pärn

projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

kuno.parn@ <mailto:[email-masked]> connecto.ee

mobiil +372 524 8337

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 17, 2024 5:29 PM
To: Pärn Kuno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rapla maakond, Märjamaa vald, Orgita küla Märjamaa-Ringuta KP
investeering IP4438

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning kuna Transpordiametil on
koostamisel nüüd „Riigitee nr Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 62,0-78,5
Päädeva-Konuvere teelõigu põhiprojekt“ ja oleme lasknud põhiprojekti
projekteerijal materjalid uuesti üle vaadata.

Seega edastame ka projekteerija tähelepanekud, mille osas palume projekti
IP4438 Märjamaa-Ringuta KP investeering täiendada:

*	Selles lõigus on kaablitrass joonestatud looduse järgi (jõnksuga),
kui seal oli veel mets. EL projektis on arvestatud tee eelprojektiga, kus
puudus teemaapiiri joon.

Orgita LS muudatuse eskiisi joonisele lisasime teemapiiri joone 4 m
kaugusele KLT´st (ruum nõlvale, immutusalale, valgustuse kaablile jms) ja
näitasime ka kõnealuse maakaabli trassi. KLT kavandasime paralleelselt
sõiduteega ja läbi ol.oleva platsi (kasutati metsaväljaveoks).

Maakaabli „jõnks“ ulatub kavandatavasse persp. teemaasse sisse. Mõistlik
oleks kaablitrass ära sirgendada (skeemil sinisega).

*	Antud asukohas palume sirgendada ja pikendada kaitsetoru 1250N
ning teostada suundpuurimine pikemalt (sügavus min 1,5m). Kuna antud
asukohas võib teeprojektis tulla muudatusi.

*	Lisaks palume korrigeerida kaitsetoru tugevuse andmeid ristmevälja
joonisel, mis on ilmselt ekslikult jäänud.

Palume edastada komplektne täiendatud projekt (allkirjastatult), kas minu
e-mailile või [email-masked] <mailto:[email-masked]>
.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet